Gold Hair s.r.o.

+420 734 127 332

(Po-Pá 9:00 - 17:00)

Jak vyměnit nebo vrátit zboží?

Přejete si vyměnit nevyhovující zboží za jiné, např. jiný odstín nebo délku vlasů? Anebo nám chcete zboží vrátit a žádáte o vrácení uhrazené částky?

Postupujte, prosím, podle jednoduchého návodu níže. Je důležité říct, že zboží je možné vyměnit nebo vrátit do 14 kalendářních dnů od jeho převzetí. Zboží musí být nepoužité a nepoškozené.

Jak postupovat:

Nebudeme Vás trápit tiskem a vyplňováním formulářů. K odesílanému zboží postačí přiložit na libovolný list papíru tyto informace:

  • Jméno a telefonní kontakt
  • Číslo objednávky (naleznete na faktuře vpravo nahoře)
  • Text: „Žádám o výměnu zboží za _____________“ nebo „Žádám o vrácení částky za zboží“
  • V případě žádosti o vrácení finanční částky Váš bankovní účet

Zboží zašlete zpět na adresu:

Gold Hair s.r.o.
Karasova 1130/23
709 00 Ostrava

Jakmile k nám zboží dorazí, bez zbytečných odkladů Váš požadavek zpracujeme. V případě výměny zboží Vám nové zboží obratem zašleme zpět bez účtování dopravného. Při výměně za jiný druh zboží cenový rozdíl buď vrátíme nebo započítáme. (U evropských vlasů vyřizujeme výměnu zboží podle náročnosti na zpracování do 5 pracovních dnů.) Za vrácené zboží Vám finanční částku odešleme na Váš bankovní účet do 5 pracovních dnů.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti. Soubory cookies nám pomáhají řídit obsah stránky a reklamy tak, aby maximálně vyhovovaly Vašim představám. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies.

Více informací